Agencja SEO Brand Vision

Pozycjonowanie stron WWW

Chcesz dotrzeć do większej liczby zainteresowanych odbiorców? Koniecznie zdecyduj się na pozycjonowanie stron. Odpowiednia widoczność w Internecie to klucz do sukcesu – rozwój biznesu, większa sprzedaż, większa liczba klientów. Do tego dąży nasza agencja, jeśli podejmuje się pozycjonowania Twojej strony. Jesteśmy gwarancją lepszej i wciąż rosnącej sprzedaży!

 

Warto mieć jednak na uwadze, iż proces pozycjonowania jest czasochłonny. Nie ma tutaj co liczyć na ekspresowy, wręcz natychmiastowy sukces. Ruch organiczny to automatycznie rezultaty w nieco późniejszym czasie.

    Przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę

    Zaznacz co Cię interesuje:

    Zostaw swoje dane:

    SEO

    Pozycjonowanie stron WWW

    Pozycjonowanie w Google

    Pozycjonowanie to nasza praca, ale i nasza pasja. W naszych działaniach stosujemy jedynie etyczne metody, które są w stanie przynieść wspaniałe, długotrwałe efekty oraz spełnić wszystkie oczekiwania Klienta. Od razu musimy zaznaczyć, iż nie jesteśmy żadnymi magikami – na efekty pozycjonowania trzeba poczekać. Raz wymaga to więcej czasu, raz mniej, jednak możesz być pewien, że pozycjonowanie powierzasz odpowiedzialnej, doświadczonej i profesjonalnej ekipie specjalistów. Twoja strona znajdzie się w doskonałych rękach i w żaden sposób nie zostanie narażona na kary ze strony wyszukiwarki, takie jak bany czy filtry.

     

    Wyszukiwarki internetowe mają ściśle określone zasady działania, które nazywamy algorytmami. Przeciętny człowiek nie zdaje sobie sprawy, jak to dokładnie działa, jednak my, jako doświadczona agencja działająca w tym temacie od wielu lat, jesteśmy w stanie poznać niektóre elementy algorytmów. To pozwala nam z kolei zastosować je podczas optymalizacji. W efekcie otrzymasz bardziej przyjazny wyszukiwarkom serwis, który będzie jednocześnie lepiej widoczny dla użytkowników. Zostając naszym Klientem, możesz mieć pewność, że wszystkie działania regularnie będziemy opisywać w raportach i przesyłać je do Ciebie!

    Nasz zespół

    Marcin Karczewski

    Marcin z branżą SEO ma do czynienia od 2009 roku. W tym czasie zdobywał doświadczenie zarówno po stronie Agencji Interaktywnych jak również po stronie klienta jako samodzielny Specjalista SEO.

    W roku 2020 zdobył III miejsce najlepszą kampanię SEO w Polsce. Nagroda została mu przyznana na konferencji SemKRK w Krakowie. Kampania była przeprowadzona dla marki Dietly.pl, która po roku współpracy została największym serwisem w branży cateringów dietetycznych.

    W swoim portfolio posiada wielu liderów w swoich branżach: altkomakademia.pl (największa firma szkoleniowa w Polsce), Decor System (największy producent sztukaterii w Polsce), playroom.pl (największy dystrybutor gadżetów erotycznych w Polsce), mkmaryla.pl (największy producent strojów komunijnych w Polsce), detektywi.net (serwis z największa widocznością w branży detektywistycznej w Google w Polsce), venezia.pl, dietly.pl, byinsomnia.com, autozoliborz.pl.

    Krzysztof Łazik

    Od 5 lat związany z marketingiem internetowym. Doświadczenie i wiedzę z zakresu SEO zdobył, pracując w agencjach marketingowych, gdzie prowadził projekty dla topowych polskich i zagranicznych marek. W Agencji SEO Light jest bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie oraz realizacje strategii SEO.

    Pierwsze kroki stawiał jako freelancer tworząc jak i optymalizując serwisy www. Zawsze dostosowuje strategię SEO indywidualnie korzystając z nieszablonowych rozwiązań, by zmaksymalizować skuteczność. Entuzjasta nieszablonowch rozwiązań on-site, które mogą stworzyć przewagę nad konkurencją.

    Jego ambicją jest ciągłe poszerzanie wiedzy i kompetencji we wszystkich możliwych obszarach. Zwolennik aktywnego trybu życia. Wolne chwile spędza uprawiając sport.

    Krzysztof Zaremba

    Krzysztof, w branży SEO pracuje od 3 lata. Jest Mistrzem optymalizacji. Meta tagi, nagłówki H, alty czy linkowanie wewnętrzne nie mają przed nim żadnych tajemnic. Jest ogromnym wsparciem dla Zespołu SEO, który z jego pomocą wdraża najbardziej zaawansowane strategie SEO.

    W porfolio posiada firmy zarówno te małe, średnie jak i duże. W codziennej pracy stara się zwiększać widoczność serwisów klientów SEO Light.

    W pracy zawodowej kieruje się zasadą ciągłego poszerzania swojej wiedzy. Co roku uczestniczy w największych Konferencjach w branży SEO: SEO Poland, Festiwal SEO czy Kulturalnie o SEO. Swoją wiedze pogłębia czytając polskie i zagraniczne portale njusowe, którą później stara się jak najlepiej przełożyć na wyniki naszych klientów.

    Poznaj nas

    Agencja SEO Light w liczbach

    3

    Specjalistów SEO

    13

    Lat doświadczenia SEO

    15000

    Monitorowanych fraz

    47

    Zadowolonych klientów

    Sprawdź wyniki naszych działań

    Case Study

    dieta pudełkowa

    Brand Vision

    Porównywarka diet pudełkowych

    Dietly.pl to największa, najdokładniejsza i najbardziej aktualna porównywarka cateringów dietetycznych w Polsce. Z Dietly dobierzesz i zamówisz odpowiednią dietę pudełkową.

    sklep ogrodniczy

    Brand Vision

    Sklep ogrodniczy

    Jeśli pragniesz wprowadzić zmiany w ogrodzie i uporządkować przestrzeń, to na pewno spośród asortymentu naszego klienta wybierzesz coś dla siebie. Sadzonki, meble ogrodowe, krzewy liściaste, że otoczenie zmieni się nie do poznania.

    Agencja detektywistyczna

    Brand Vision

    Agencja detektywistyczna

    Istnieje wiele powodów i spraw, w których może pomóc prywatny detektyw – rozwody, zdrady, ustalenia majątkowe, poszukiwanie zaginionych osób, wykrywanie podsłuchów – to tylko część sytuacji, w których detektyw może Ci pomóc.

    klawiatura

    Pozycjonowanie stron

    Aktualnie najlepszym narzędziem do polepszenia wizerunku firmy, jej widoczności w wyszukiwarce jest optymalizacja. Rozpoczynanie działań SEO bez optymalizacji nie ma racji bytu. Nasza agencja rozpoczyna od niej, a dopiero później, według umowy, przystępuje do dalszych działań.

    Jeśli nie jesteś pewien, czy witryna Twojej firmy dopasowana jest do wymagań Google, koniecznie zdecyduj się na dokładny audyt SEO. Z naszą agencją wykonasz go w mgnieniu oka. Dzięki temu, będziemy w stanie wskazać wszystkie ewentualne błędy, które wymagają poprawy, a następnie z odpowiednim zapleczem przystąpimy do pracy.

    nasz zespół

    Optymalizacja stron SEO

    Aktualnie najlepszym narzędziem do polepszenia wizerunku firmy, jej widoczności w wyszukiwarce jest optymalizacja. Rozpoczynanie działań SEO bez optymalizacji nie ma racji bytu. Nasza agencja rozpoczyna od niej, a dopiero później, według umowy, przystępuje do dalszych działań.

    koncepcja

    Czym jest pozycjonowanie?

    Pozycjonowanie to szereg działań mających na celu poprawienie maksymalnej ilości czynników wpływających na to, gdzie wyświetla się witryna po wyszukaniu. Chodzi oczywiście tylko o te czynniki, na które pozycjoner ma realny wpływ. Są to przede wszystkim czynniki takie, jak wysoko jakościowy linkbuilding (mocne katalogi, artykuły sponsorowane, portale ogłoszeniowe, marketing szeptany) oraz optymalizacja treści na stronie WWW. To te rzeczy wpływają na funkcjonalność strony.

      Przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę

      Zaznacz co Cię interesuje:

      Zostaw swoje dane:

      Jak możemy pomóc rozwijać Twój biznes?

      Nasz zespół jest otwarty na potrzeby Klientów, a dzięki nabytym umiejętnościom jesteśmy w stanie wprowadzić w życie wiele oryginalnych pomysłów. Tworzone przez naszą agencję Brand Vision projekty staramy się wpasować w dotychczas prowadzone działania i w potrzeby klientów, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualizmu.

      Posiadamy 10-letnie doświadczenie w marketingu internetowym

      Dowiedz się więcej o SEO i naszej ofercie

      Jednym z obowiązkowych elementów współczesnej strategii marketingowej jest pozycjonowanie strony internetowej. Dla wielu osób proces ten może wydawać się nieco skomplikowany, jednak po zapoznaniu się ze wszystkimi elementami, wszystko układa się w logiczną całość. Proces, jakim jest pozycjonowanie stron, nastawiony jest głównie na jeden efekt. Chodzi o to, aby pozycjonowana strona znalazła się na najwyższym możliwym miejscu w wyszukiwarce.

       

      Wyniki wyszukiwania wyświetlają się po zadaniu konkretnego pytania – zazwyczaj używa się do tego frazy kluczowej. Obecnie do jednych z najbardziej znanych i najpopularniejszych wyszukiwarek należy Google. Ona, jak i inne, z których korzystają użytkownicy, wyświetla na pierwszej stronie tylko 10 wyników odpowiadających zapytaniu. A warto mieć na uwadze fakt, iż większość użytkowników bazuje właśnie na tej pierwszej stronie, rzadko kiedy przechodząc na drugą i kolejne. Z tego powodu właściciele marek, przedsiębiorstw, biznesów pragną znaleźć się w TOP 10 dla swojej niszy. Jest to podstawowy cel również wszystkich osób, dla których pozycjonowanie stron stanowi pracę oraz pasję.

       

      Reasumując: wpisanie konkretnego zapytanie w wyszukiwarce pozwala na wyświetlenie licznych odnośników do stron, które w jakimś stopniu odpowiadają na to zapytanie. Do mniejszości należą osoby, które szukają bardziej wnikliwie i chętnie przechodzą na kolejne strony – zdecydowaną większość stanowią ci użytkownicy, którzy bazują na pierwszej stronie wyników. Z tego powodu, zadaniem pozycjonowania jest umieszczenie konkretnej witryny lub serwisu jak najwyżej w wyszukiwarce.

       

      SEO – jest to termin, który najściślej wiąże się z pozycjonowaniem stron. SEO to skrót zapożyczony z języka angielskiego, który po rozwinięciu oznacza Search Engine Optimization. Tłumacząc dosłownie, termin ten oznacza optymalizację stron dla wyszukiwarek internetowych. SEO, czyli optymalizacja, to nic innego, jak bardzo skuteczna opcja pozycjonowania witryny WWW. Nic więc dziwnego w tym, że sięgają po nią specjaliści, jak i amatorzy, którzy dopiero uczą się swojego fachu.

       

      Proces optymalizacji polega na tym, aby strony oraz wszystkie profile linków wychodzących zostały odpowiednio dopasowane do powszechnie znanych czynników. To one mają bowiem wpływ na rankingi wyszukiwarek. Nie jest to najłatwiejsze zadanie – proces sam w sobie jest wymagający, a dodatkowo konieczne jest kilkukrotne testowanie. Im więcej testów, tym większa szansa na to, by zapewnić danej witrynie wysoką oraz stabilną pozycję w wyszukiwarce.

      Jak wygląda pierwsza strona wyników w wyszukiwarce? Na pewno każdy z nas mniej więcej wie, jaki jest jej układ. Owszem, nie ma żadnych przeciwwskazań do tego, by co jakiś czas nieco zmieniała swój układ, ale nie są to jakieś diametralne zmiany. W ostatnim czasie wyszukiwarka po wpisaniu hasła wygląda mniej więcej tak: • na samej górze znajdują się reklamy płatne tekstowe (Google Ads – linki sponsorowane), • prawa strona zajęta jest przez reklamy płatne produktowe (kampanie produktowe), • cała reszta to naturalne wyniki wyszukiwania.

      Zastanawiało Cię kiedykolwiek, jak przedstawia się “klikalność” stron, które mają swoje miejsce w wynikach wyszukiwania? Jeśli tak, chętnie Ci ją zaprezentujemy! Poniższa lista to informacje na temat klikalności stron, która uzależniona jest od konkretnej pozycji w wynikach wyszukiwania. Lista uwzględnia zarówno wyniki uzyskane na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych. Dane, które Ci prezentujemy, pochodzą z maja bieżącego roku.

       

      Udostępnione zostały przez Advanced Web Ranking. Dzięki nim możemy zobaczyć określony współczynnik klikalność nazywany CTR i przedstawiony w procentach. Strony, które znajdują się w wyszukiwarce Google, ciągle poddawane są zmianom. Google zmienia algorytm, zmienia wygląd, ale również wyniki w przypadku konkretnych fraz kluczowych. Nic więc dziwnego, że zmiany zachodzą także w klikalności wyników wyszukiwania. Jednak to, co jest stałe dla Google, to pozycje od 1 do 3. To one uzyskują najwyższy wskaźnik CTR. Jeśli chcemy, by strona miała wysoki wskaźnik, powinna znaleźć się na tych właśnie pozycjach.

      Jak ważna jest wyszukiwarka Google? Jej rolę i nieoceniony wpływ na cały Internet uświadamiamy sobie dopiero teraz, kiedy posiadamy dane uwzględniające ilość użytkowników oraz klikalność dla poszczególnych wyników. Nic więc dziwnego, że pierwsze miejsce na karcie wyników jest tak pożądane i opłacalne. Warto podjąć się więc profesjonalnego pozycjonowania. Jak tego dokonać skutecznie?

       

      Wyścig o pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania w Google to z pewnością nie sprint, a maraton. Warto uświadomić sobie już na samym początku, iż jest to dość złożony, skomplikowany i długotrwały proces. Składa się na niego wiele jednoczesnych zmian, takich jak rozbudowa strony pod kątem treści, działania z zakresu optymalizacji, a także pozyskiwanie wartościowych odnośników. Każda z tych czynności to spora ilość poświęconego czasu oraz niemały nakład pracy ze strony pozycjonera. Co traktować jako punkt wyjścia dla całego procesu?

       

      Przede wszystkim warto zapoznać się z tym, co tworzy konkurencja i dowiedzieć się, ile pracy wykonała na daną frazę. Zanim podejmiesz się procesu pozycjonowania, warto wiedzieć, że w niektórych branżach wybicie się jest znacznie bardziej czasochłonne i trudniejsze, niż w innych. Zależy to oczywiście od tego, iż kandydatów na pierwszą dziesiątkę, nie mówiąc o pierwszym wyniku wyszukiwania, jest bardzo dużo.

       

      Za witrynami, które znajdują się w TOP 10 stoi nie tylko historia, ale również długie lata ciężkiej pracy, wiele lat działań w zakresie pozycjonowania, ale też sporo wydanych pieniędzy. Są to często pieniądze, które nastawione były na wyprzedzenie konkurencji z nawiązką oraz długie utrzymanie się na pozycji lidera. Nic więc dziwnego, że uzyskanie dobrej pozycji dla marki niszowej będzie znacznie łatwiejsze. Równa się to często z nieco mniejszym zyskiem i zainteresowaniem (nie każda nisza cieszy się odpowiednią ilością zainteresowanych użytkowników).

      Obecnie praktycznie każdy z nas korzysta z wyszukiwarek internetowych. Jest to okno na świat dla wielu osób. Ilość użytkowników liczona w tysiącach, milionach czy miliardach sprawia, że jednym z najważniejszych źródeł ruchów na stronie jest ruch organiczny, inaczej zwany naturalnym. Proces pozycjonowania jest długotrwały, efekty nie przychodzą od razu, dlatego warto trzymać umiar i nieco poczekać, aniżeli wykładać wszystkie swoje pieniądze na promocję.

       

      Dla wielu wyszukiwarka Google jest niemal niczym wyrocznia. Praktycznie każdy, kto posiada własną markę chce, aby strona internetowa jego firmy lub sklep znalazła się na pierwszych miejscach w wynikach Google. Kolejność tutaj nie jest przypadkowa – specjalny ranking Google ustalany jest na bazie jednoznacznych i mierzalnych czynników. Ułożenie listy zawdzięczamy konkretnemu algorytmowi, który bierze pod uwagę czynniki charakterystyczne dla danej strony www. Trzeba wiedzieć, że czynniki te mogą mieć zarówno pozytywny, jak i negatywny wpływ na wyniki.

      Jakie są najistotniejsze czynniki mające wpływ na pozycję w wyszukiwarce? Można je podzielić na on-site, czyli takie, które wpływają na ocenę samej witryny oraz off-site, czyli te, które wpływają na ocenę popularności. Czynniki on-site to:

      • poprawna implementacja meta tagów (meta description, meta title),

      • właściwe przekierowanie 301, pokazanie konkretnej domeny pod jednym adresem (przykład tego to www.buty.pl oraz buty.pl – to dwie różne strony dla wyszukiwarki Google),

      • unikalność treści na stronie,

      • optymalizacja kodu HTML,

      • ilość treści w witrynie,

      • występowanie słów kluczowych w nagłówkach H1 oraz w treści,

      • szybkość ładowania strony,

      • regularna aktualizacja strony WWW.

       

      Czynniki off-site to przede wszystkim odnośniki, które kierują użytkowników z innych witryn na docelową. Do głównych czynników zaliczamy:

      • ruch na stronie linkującej (ilość użytkowników, popularność),

      • wiek domeny, z której pozyskiwane są linki,

      • obecność strony na portalach społecznościowych (Social Media).

       

      Podczas zdobywania linków, warto mieć się na baczności. Lepiej jest zdobyć mniejszą ilość linków o wysokiej jakości, aniżeli dużą o wątpliwej jakości.

      Do jednych z najbardziej istotnych elementów, które ściśle wiążą się z pozycjonowaniem, należą słowa kluczowe. Nie chodzi tutaj jednak o byle jak dobrane frazy, a o odpowiednie, najlepiej pozycjonujące słowa, które należy wybrać bardzo starannie. Lepiej jest ograniczyć się do słów, które mają silne powiązania z Twoją marką, ofertą i treścią, którą prezentujesz na podstronach, są wyszukiwane przez użytkowników (czyli Twoich potencjalnych klientów) oraz nie są za bardzo ogólne. Znacznie lepszym wyjściem jest skupienie się na słowach kluczowych, które są faktycznie wyszukiwane, a nie na tych, które przynależą do branży, ale rzadko kto ich używa. Chodzi tutaj głównie o generowanie ruchu na stronie.

       

      Faktem jest, że czasem mogą zdarzyć się frazy, które według Keyword Plannera nie są szukane, jednak w rzeczywistości mają moc generowania sporego ruchu na witrynie. Takie sytuacje są wyjątkowe i zdarzają się jednak rzadko. Precyzyjne dobieranie słów kluczowych ma znaczenie, ponieważ zbyt ogólne frazy i te, które nie generują ruchu to nic innego, jak wydawanie pieniędzy w błoto. Jeśli któraż fraza ma znikomą szansę na konwersję, znacznie lepiej jest ją porzucić, niż wkładać w nią pracę. Obecnie Internet jest ogromnym nośnikiem wiedzy. Sporo informacji jest ogólnodostępnych, a klienci doskonale wiedzą czego chcą i nie wahają się, by po to sięgnąć.

       

      Ogólne frazy są zbyt trudne, aby dobrze je pozycjonować – ich potencjał jest znikomy, a ponadto mają za dużą konkurencję, by coś pozytywnego mogły od siebie dać. Doskonale obrazuje to przykład – obecnie szukają zapachu dla siebie, ubrania czy obuwia, wpisujemy zwykle konkretne wyrażenie. Nie wpiszemy w wyszukiwarkę słowa “buty”, “spodnie” czy “perfumy”. Użyjemy raczej bardziej konkretnego słowa kluczowego, takiego jak “buty damskie Adidas” czy “perfumy męskie Hugo Boss”. Wpisanie takiej frazy sprawi, że wyników będzie znacznie mniej, a ponadto będą dużo lepiej odpowiadać na zapotrzebowanie użytkownika. Jeśli po wpisaniu takiej konkretnej frazy jakiś użytkownik wejdzie właśnie na Twoją stronę, która pojawiła się w wynikach wyszukiwania, istnieje dużo większe prawdopodobieństwo, że kupi ten produkt u Ciebie! To daje ogromną szansę na zysk, dużo większą, niż w przypadku zbyt ogólnych fraz.

      Bardzo ważny w pozycjonowaniu jest trafny dobór słów kluczowych. Jednak czy jest to proste zadanie, a może bardzo trudne? Czy warto pozycjonować skupiając się jedynie na tych najtrudniejszych frazach? A może lepiej skupić się na frazach longtail (w tłumaczeniu dosłownym: długi ogon)? Zanim zostanie podjęta konkretna decyzja co do strategii pozycjonowania, warto rozważyć następujące zagadnienia:

      • jak prezentuje się Twoja witryna pod względem linków przychodzących (profil jest bardziej spamowy, a może dość naturalny)?

      • jak duża jest konkurencja w branży (jakościowo, ilościowo oraz pod względem linków przychodzących)?

      • czy w Twojej branży jest dużo fraz na długi ogon? które z nich są często wyszukiwane?

      • czy masz rozbudowaną ofertę (kategorie, produkty, usługi)? A może dysponujesz jedynie kilkoma produktami i usługami?

      • czy w Twojej branży jest potencjał, aby tworzyć ciekawe, merytoryczne treści dla osób, które nie tylko szukają produktów i usług, ale również wiedzy i informacji?

       

      Po dogłębnej analizie poniższych zagadnień, uzyskasz odpowiedzi na pytania, jakie słowa kluczowe warto wybrać i dlaczego. W sytuacji, kiedy na Twoją witrynę prowadzą liczne odnośniki naturalne, a konkurencja nie wyprzedza Cię na tym polu, możesz śmiało zdecydować się na pozycjonowanie fraz trudnych i longtail. Jednak jeśli Twój biznes bazuje na jednej usłudze czy produkcie, strategia długiego ogona nie ma żadnego sensu. Z pewnością zainteresowanie eksperckimi treściami będzie znikome, podobnie jak znikome byłoby zainteresowaniem blogiem na stronie zakładu pogrzebowego.

      Aktualnie aż 90% użytkowników sieci internetowej korzysta z wyszukiwarek Google, jeśli szuka jakiś informacji, produktów, usług. Przeprowadzone badania udowadniają, że aż 53% użytkowników wchodzi na konkretne strony właśnie z poziomu wyszukiwarki. Dowodzi to, że Klienci, którzy trafiają na Twój sklep, Twoją witrynę, dokonują tego poprzez wpisanie frazy kluczowej w Google lub inną wyszukiwarkę. Najczęściej klienci wybierają jedną z dziesięciu pokazanych na pierwszej stronie witryn, które najlepiej odpowiadają na zapytanie. 93% osób, które udzieliły swojej odpowiedzi w ankiecie stwierdziło, że odwiedziny z wyszukiwarki są najbardziej rentowne. Warto tutaj zaznaczyć, że analityka internetowa jest jednym z ważniejszych elementów pozycjonowania. To dzięki niej można realnie zwiększyć widoczność Twojego serwisu oraz konwersję.