Blog
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe – przegląd wyszukiwarek
Wyszukiwarki internetowe towarzyszą nam na co dzień. Sprawdź, które z nich zyskały największą popularność i jakie funkcje oferują.
SEO
Nasza Oferta Ecommerce
SEO Light to agencja SEO, która z profesjonalizmem i zaangażowaniem świadczy usługi dotyczące pozycjonowania stron WWW. Działamy od wielu lat w branży SEO, dzięki czemu zdołaliśmy nabrać odpowiedniego doświadczenia. Skuteczne pozycjonowanie stron potwierdzają liczne opinie od Klientów, z którymi mogliśmy współpracować.
Wpłynęliśmy rewelacyjnie na rozwój wielu firm z Warszawy oraz z całej Polski. Staramy się, aby przeznaczone na pozycjonowanie stron fundusze w szybkim tempie stały się dobrą inwestycją w przyszłość. Wieloletnie doświadczenie umożliwia nam działania SEO idealnie dopasowane do potrzeb Klienta.
Poznaj nas
Od dekady zajmujemy się marketingiem internetowym i chcemy być najlepszymi w naszym fachu. Zmierzamy do tego celu poprzez nieustanne szkolenia, uczestnictwo w wartościowych kursach oraz konferencjach. Kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych, płatne kampanie reklamowe i tajniki content marketingu nie są nam obce.
Osiągamy bardzo dobre wyniki i staramy się, by z czasem były one jeszcze lepsze. Korzystamy ze zdobywanej wiedzy z zakresu analityki internetowej i gwarantujemy indywidualne podejście do klienta. Wybierz usługę pozycjonowanie stron w Warszawie i sprawdź, jak wiele możesz zyskać.
Główną zaletą pozycjonowanie jest to, że można rozwinąć cały biznes w wielu różnorodnych obszarach. Nasza agencja wyróżnia się na tle firm z Warszawy i sprawi, że Twoja witryna będzie miała znacznie lepszą widoczność w Google. Dzięki temu będziesz w stanie dotrzeć do większej liczby nowych klientów.
To zasługa szczegółowej analizy konkurencji i wyboru słów kluczowych. Znamy wszystkie niuanse pozycjonowania stron internetowych (np. stron firmowych i sklepów online) i zbadamy zasady konkurencyjności branży, w której działasz.
Dzięki temu widoczność Twojej strony w wyszukiwarce Google znacznie wzrośnie, a witryna przyciągnie potencjalnych klientów.
Działania naszej agencji SEO są ukierunkowane na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google. Dzięki temu Twoja marka stanie się bardziej wiarygodna. Ponadto wzbudzi zainteresowanie wśród nowych klientów.
Jeśli poprawi się widoczność Twojej strony, na pewno uzyskasz oczekiwane efekty. Dzieje się tak, ponieważ spora liczba użytkowników naprawdę ufa wyszukiwarce Google. Nic więc dziwnego, że usługa pozycjonowanie Warszawa cieszy się tak dużym zainteresowaniem.
Nasz zespół jest otwarty na potrzeby Klientów, a dzięki nabytym umiejętnościom wprowadzamy w życie wiele oryginalnych pomysłów. Projekty tworzone przez agencję SEO Light staramy się wpasować w dotychczas prowadzone działania i w potrzeby klientów. Pomaga nam w tym wieloletnie doświadczenie.
Pamiętaj, że samo posiadanie strony internetowej to jeszcze nie wszystko. Na szczęście dobrze znamy algorytmy wyszukiwarki Google i dostosujemy Twoją witrynę, aby była widoczna w organicznych wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie
Posiadamy 10-letnie doświadczenie w marketingu internetowym
Zastanawiasz się, czym jest pozycjonowanie strony internetowej? Obecnie, kiedy sieć internetowa ma tak ogromne znaczenie dla indywidualnych użytkowników oraz przedsiębiorców, pozycjonowanie stron stanowi nieodłączny element dobrze opracowanej strategii marketingowej każdego biznesu. Dzięki temu możesz skutecznie pozyskiwać klientów.
Choć sam proces dla wielu osób wydaje się bardzo skomplikowany, wystarczy liznąć nieco wiedzy, a wszystkie elementy pięknie ułożą się w logiczną całość. Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej ma na celu uzyskanie najlepszego, jak najwyższego miejsca w organicznych wynikach wyszukiwania.
Wyniki wyświetlają się dopiero w momencie, kiedy konkretny użytkownik wpisze w wyszukiwarce zapytanie. Po naciśnięciu żądania wyszukiwania, na pierwszej stronie wyszukiwarki ukazują się rezultatu. W przypadku Google, jak i innych wyszukiwarek, każda strona to ok. 10 wyników, czyli linków do poszczególnych stron, które odpowiadają na to zapytanie. Jednak, jak pokazuje doświadczenie, spora liczba użytkowników korzysta jedynie z pierwszej strony, a więc z pierwszych dziesięciu wyników. Dlatego proponujemy skuteczną strategię pozycjonowania strony.
TOP10 jest podstawowym celem osób, które na co dzień zajmują się pozycjonowaniem stron. Podsumowując powyższy akapit: po wpisaniu zapytania w wyszukiwarce, pojawia się lista odnośników do konkretnych stron internetowych. Wyniki zależą od efektów pozycjonowania. Poprzedza je analiza konkurencji, fachowy content marketing oraz wiele innych zabiegów.
Większość użytkowników, którzy w ten sposób szukają odpowiedzi na pytania, produktów lub usług, najczęściej zwracają uwagę na pierwsze dziesięć wyników, czyli linki ukazane na pierwszej stronie wyszukiwarki. Mało kto zagląda dalej – na drugą i kolejną stronę z linkami. Z tego właśnie powodu pozycjonowanie stron jest tak potrzebne – wykwalifikowany pozycjoner może sprawić, że dana strona internetowa bądź sklep pojawi się na najwyższym miejscu w wyszukiwarce. Równie ważne jest pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie stron Warszawa to usługa, która opiera się na kilku podstawowych rozwiązaniach. Jednym z najczęściej słyszanych terminów obok pozycjonowania jest SEO. Sformułowanie to pochodzi z języka angielskiego i oznacza Search Engine Optimization, co po polsku da się przetłumaczyć na optymalizację stron dla wyszukiwarek internetowych.
Dlaczego SEO jest tak ściśle połączone z pozycjonowaniem? Ponieważ optymalizacja strony stanowi niezwykle skuteczną metodę. Korzystają z niej profesjonaliści, którzy chcą dostosować stronę i profil linków przychodzących względem czynników znanych powszechnie.
Optymalizacja strony jest pracochłonna i długotrwała. Po zakończeniu pewnego etapu prac, przychodzi czas na testy. Warto zrobić to kilkukrotnie, aby wypracować jak najlepsze rozwiązania dla danej strony, które zapewnią stabilne oraz bardzo wysokiej pozycje w wyszukiwarce. Zadbamy o wzrost widoczności witryny i dokładnie przeanalizujemy efekty na Twojej stronie.
Każdy użytkownik Internetu, sieci i wyszukiwarek wie, jak prezentuje się obecnie pierwsza strona wyszukiwarki. Po wpisaniu zapytania, najwyżej pojawiają się płatne reklamy tekstowe (linki sponsorowane – Google Ads. Po prawej stronie jest miejsce na kolejne płatne reklamy, tym razem produktowe).
Poniżej płatnych reklam znajdziesz wyniki wyszukiwania, które są w pełni naturalne, czyli przez nikogo nieopłacone. Pierwsza strona wyszukiwarki może się nieco różnić, wszystko zależy od zapytania.
Pozycjonowanie stron internetowych to jeszcze nie wszystko. Bardzo ważna jest również optymalizacja wizytówki Google. W ten sposób pozyskasz nowych klientów.
Klikalność poszczególnych stron – jak się prezentuje? Takie pytanie napewno zagościło w głowie przedsiębiorcy, który chce wypromować swoją firmę i zależy mu na najlepszych pozycjach w Google.
Poniżej przedstawiamy, jaki wpływ na klikalność na skuteczne pozycjonowanie stron. Dotyczy to wyników, jakie uzyskały strony otwarte na urządzeniach mobilnych i komputerach. Dane pozyskiwane są z Advanced Web Ranking. Pochodzą z maja bieżącego roku i ukazują współczynnik klikalności, który określany jest jako CTR (%).
Strony, które wyświetlane są w wynikach wyszukiwania Google, nieustannie przechodzą zmiany. Ponadto modyfikacjom ulega algorytm Google. To, co jest tutaj najważniejsze, to pierwsze trzy pozycje – linki do stron na pozycjach 1, 2 oraz 3. To one posiadają najwyższe wskaźniki CTR. Warto więc pracować nad tym, aby Twoja strona ukazała się na jednym z tych trzech miejsc.
Nasza usługa – pozycjonowanie Warszawa obejmuje wiele narzędzi, dzięki którym wzrost widoczności strony internetowej będzie na wyciągnięcie ręki.
Masz dane, które uwzględniają klikalność wyników oraz ilość użytkowników? Jeśli tak, na pewno wiesz, jak istotną i ważną rolę w sieci pełni wyszukiwarka Google. Ma ogromny zasięg, co możemy wykorzystać dla swoich celów i korzyści.
Ponadto przedstawione dane są bardzo wymowne, dzięki czemu każdy przedsiębiorca może sobie uświadomić, że znalezienie się na pierwszych miejscach w wynikach jest naprawdę opłacalne i przynosi zyski. Jak jednak dokonać tego skutecznie? Czy usłiuga pozycjonowanie stron internetowych Warszawa wystarczy?
Z pewnością każdy, komu zamarzy się skuteczne pozycjonowanie, musi wiedzieć na samym początku, iż jest to proces długotrwały, czaso- i pracochłonny. Nie ma tutaj dróg na skróty. Pozycjonowanie stron www Warszawa to szereg działań, które wykonuje się jednocześnie.
Chodzi oczywiście o działania z zakresu optymalizacji, content marketing, rozbudowy strony pod kątem merytorycznej i jakościowej treści, ale również pozyskiwania wartościowych odnośników. To kwestia dobrej organizacji, wiedzy i doświadczenia.
Punktem wyjścia dla wielu może być analiza konkurencji – ich działania, frazy przez nich użyte oraz ilość pracy, jaka została włożona w pozycjonowanie strony. Na początku warto podkreślić, iż niektóre branże są łatwiejsze, a inne trudniejsze. Chodzi tutaj o wybicie się na pozycje znajdujące się na pierwszej stronie. Duże znaczenie ma także lokalne pozycjonowanie stron internetowych. Warszawa, Łódź czy Kraków to duże miasta, lecz nadal możesz zadbać o wysokie pozycje dla fraz geolokalizcyjnych.
Z pewnością trudno będzie zdobyć miejsce w TOP10, jeśli znajdują się tam strony internetowe z określoną historią, wieloletnimi działaniami z zakresu pozycjonowania oraz sporym nakładem pieniężnym. Decydując się na konkretny biznes, trzeba wziąć pod uwagę, czy jest to branża popularna, czy jednak niszowa. Wybór odpowiednich rozwiązań w pozycjonowaniu stron pozwoli przyciągnąć potencjalnych klientów.
Wypromowanie strony z niszowej branży będzie łatwiejsze, właściciel poniesie mniej wydatków, jednak ruch i sprzedaż również będą nieco niższe. Kwestią istotną jest tutaj po prostu mniejsze zainteresowanie daną tematyką. Przykładem jest, chociażby wędkarstwo – bardzo mało osób interesuje się tym w porównaniu z motoryzacją. Nawet jeśli sklep z akcesoriami wędkarskimi jest łatwiej wypromować, zysk i tak będzie mniejszy, niż w przypadku sklepu motoryzacyjnego. W przypadku sklepów stacjonarnych duże znaczenie ma lokalne pozycjonowanie strony.
Jedną z dobrych rzeczy, z której obecnie korzysta dzisiaj praktycznie każdy, jest Internet, a dokładniej – wyszukiwarki. Niebywała liczba użytkowników, którzy na co dzień wpisują do swoja zapytania to również jedno z najlepszych źródeł ruchu organicznego, czyli naturalnego.
Pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie to usługa, która nie wymaga wielkich nakładów finansowych .Warto zainwestować nieco mniej i cierpliwie czekać aby strona ukazała się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Zwrot z inwestycji na pewno nastąpi, jednak pozycjonowanie sklepów internetowych to maraton, nie sprint.
Dla wielu osób Google stanowi wyrocznię. Jest największą wyszukiwarką, jaka istnieje na świecie. Nic więc dziwnego w tym, że każdy przedsiębiorca chce, aby jego witryna znalazła się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania, a najlepiej na pierwszym z trzech miejsc.
Kolejność pojawienia się podstrony nie jest przypadkowa. Ogromną rolę odgrywa ranking. Ustalany jest na bazie jednoznacznych i mierzalnych czynników. Algorytm Google odpowiada za ułożenie listy. Dlatego pod uwagę brane są elementy, które można przypisać do danego adresu WWW. Pamiętaj, że czynnik może mieć wydźwięk pozytywny, jak i negatywny. Nasza agencja SEO zadba o to, aby roboty wyszukiwarki Google jak najlepiej oceniły stronę internetową.
Na pozycję w wynikach wyszukiwania mają wpływ dwa typy czynników. Pierwszy z nich to czynniki on-site, czyli ocena jakości samej witryny. Drugi typ to czynniki off-site, czyli ocena popularności. Jakie elementy zaliczymy do czynników on-site?
• ilość treści na stronie,
• właściwe przekierowanie 301 i pokazanie domeny pod jednym adresem,
• unikalność treści w serwisie,
• poprawna implementacja meta tagów (meta title, meta description),
• optymalizacja techniczna strony
• optymalizacja kodu HTML,
• regularna aktualizacja strony WWW,
• odpowiednia liczba fraz kluczowych w nagłówkach H1 oraz w treści,
• tempo ładowania strony (im szybsze, tym lepsze).
Odnośniki kierujące z innych stron internetowych do naszej to główne czynniki off-site. Na co jeszcze warto zwracać uwagę pozyskując backlinki?
• obecność strony w Social Mediach,
• wiek domeny, z której pozyskuje się linki,
• ruch na stronie linkującej, czyli jej popularność, a także ilość odwiedzających ją użytkowników.
Przede wszystkim jakość strony powinna być wyższa od konkurencyjnych witryn. Lepiej jest mieć mniej dobrych linków, niż dużo kiepskiej jakości. Zauważą to potencjalni klienci. Ponadto zwróć uwagę, ile kosztuje pozycjonowanie stron w Warszawie. Nasi doświadczeni specjaliści SEO zadbają, abyś uzyskał korzystne wyniki bez inwestowania wielkich pieniędzy.
Do jednych z najważniejszych elementów pozycjonowania należą słowa kluczowe. Jeśli chcesz, aby na Twojej stronie pojawiły się wyłącznie prawidłowo wybrane frazy, zwróć uwagę na następujące czynniki:
• wyszukiwane są przez użytkowników,
• nie są za bardzo ogólne – ta zasada uzależniona jest od branży,
• mają bardzo silne powiązania z treścią na Twojej witrynie i z ofertą.
Przede wszystkim nie należy skupiać się na słowach kluczowych, które nie są wyszukiwane, a na tych, które faktycznie są wpisywane w wyszukiwarkę. Tylko to zagwarantuje Ci duży ruch na stronie, co jest Twoim celem.
Decydując się na konkretne frazy, korzystaj z Keyword Plannera. Pokazuje on, które z nich są w stanie generować ruch, a które nie. Oczywiście, jak każde narzędzie, Keyword Planner również może się mylić, jednak nie następuje to często. Warto więc podchodzić do dobierania słów kluczowych odpowiedzialnie i starannie.
Wiąże się to z ogromem pracy i kosztami na działania z zakresu marketingu internetowego. Jeśli słowa będą słabe, ich pozycjonowanie będzie stratą pieniędzy i cennego czasu. Słabe frazy mają małe szanse na konwersję, podobnie jak zbyt ogólne. Obecnie, kiedy tak wiele informacji jest dostępnych dla każdego, nikt nie ma zbyt wielkiego problemu z tym, aby w sieci znaleźć interesujący go produkt czy usługę.
W przypadku wielu branż nie działają więc wybrane frazy kluczowe – nie dość, że są one bardzo trudne do wypozycjonowania, to dodatkowo mają silną konkurencję. Przez to trudne jest osiągnięcie wysokich pozycji – TOP10, a ponadto mają znikomy potencjał. Dobry przykład: szukając perfum damskich, nie wpiszemy w wyszukiwarkę słowa “perfumy”, ponieważ ukaże się zbyt obszerna lista i nadal nie będziemy wiedzieć, gdzie znaleźć to, co nas interesuje. Analiza tych czynników ma kluczowe znaczenie dla marketingu internetowego.
Całkiem inaczej sytuacja ma się w momencie, kiedy w wyszukiwarkę wpiszesz hasło “perfumy damskie Davidoff Cool Water”. Wtedy na liście pokażą się tylko te strony, które stricte odpowiadają na Twoje zapytanie. Wyników będzie wtedy znacznie mniej, znacznie więcej będzie stron, które posiadają ten produkt i znacznie większe okaże się prawdopodobieństwo, że użytkownik szukający właśnie tego produktu wejdzie na Twoją stronę. Z kolei pozycjonowanie lokalne (np. firm z Warszawy) pozwoli Ci zadbać o popularność punktu stacjonarnego.
Zwróć uwagę, ile kosztuje pozycjonowanie lokalne. Działania SEO nie są drogie, biorąc pod uwagę, jakich efektów pozycjonowania strony możesz się spodziewać. Niejednokrotnie dbaliśmy o widoczność stron sklepów w tak dużych miastach, jak Łódź czy Warszawa. Pozycjonowanie stron internetowych realizowane jest bardzo skuteczne i skupia uwagę nowych klientów.
Dobór trafnych słów kluczowych jest istotny. Jednak jak wybrać te najlepsze? Czy warto pozycjonować stronę, skupiając się na frazach uchodzących za najtrudniejsze? A może znacznie lepszym wyborem jest pozycjonować frazy longtail? Zanim podejmiesz decyzję odnośnie pozycjonowania stron, warto wpierw rozważyć zagadnienia:
• Jak prezentuje się strona pod względem linków przychodzących (czy można je nazwać neutralnymi, a może za bardzo przypominają spam)?
• Jak dużą konkurencję masz (jakościowo i ilościowo oraz pod kątem linków przychodzących)? • Czy Twoja branża jest otwarta na frazy long tail, czyli tzw. na długi ogon i czy są wyszukiwane?
• Czy możesz pochwalić się rozbudowanym asortymentem? A może oferujesz jedną usługę lub jeden produkt?
• Analiza konkurencyjności branży – czy Twoja branża ma potencjał do tworzenia treści?
• Czy użytkownicy wykazują chęć zgłębiania merytorycznej treści?
Doświadczeni specjaliści SEO wykonają dokładną doboru słów kluczowych. Dobrze byłoby, gdyby do Twojej strony prowadziła spora ilość naturalnych odnośników. W sytuacji, kiedy konkurencja nie wyprzedza Cię na tym konkretnym polu, jest szansa na skorzystanie z pozycjonowania fraz trudnych oraz longtail. Zapewniamy kompleksowe i skuteczne pozycjonowanie strony. Ponadto oferujemy usługę pozycjonowanie lokalne w Warszawie i wielu innych miastach.
Z pewnością, strategia długiego ogona nie ma najmniejszego sensu, jeśli Twój biznes opiera się na jednej usłudze czy kilku niewielkich produktach, bez szans na kontynuację czy poszerzenie oferty. Ponadto longtail nie ma sensu w momencie, kiedy nie widać zainteresowania eksperckimi treściami. Na pewno będzie to mieć miejsce w przypadku zakładu pogrzebowego – ciężko jest sobie wyobrazić, aby konkretny zakład pisał bloga na temat swojej pracy.
Pamiętaj również, że usługa pozycjonowanie lokalne w Warszawie często wymaga innych narzędzi niż pozycjonowanie dużych sklepów internetowych.
Ostatnie pytanie – czy warto pozycjonować – uważane jest obecnie za retoryczne. Aż 90% użytkowników korzysta z wyszukiwarek, z czego w większości jest to wyszukiwarka Google. Pełnią one kluczową rolę, dlatego tak wiele przedsiębiorstw decyduje się na usługę pozycjonowanie Warszawa – aby zachęcić potencjalnych klientów i przypomnieć stałym odbiorcom o ofercie.
Badania pokazują, że aż 53% wejść na stronę to kwestia wyszukania konkretnej frazy w wyszukiwarce. Jest to bardzo duży procent, dlatego pozycjonowanie stron Warszawa to cenione i sprawdzone rozwiązanie. Potencjalni klienci z większości trafiają na Twoją stronę dzięki profesjonalnym usługom z zakresu pozycjonowania strony.
Najczęściej wybieranym linkiem przez klienta jest ten, który znajduje się na pierwszej stronie, w TOP10. W badaniu aż 93% ankietowanych potwierdziło, iż odwiedziny z wyszukiwarki są bardziej rentowne. Warto tutaj podkreślić, że elementem, który odgrywa ważną rolę w pozycjonowaniu jest analityka internetowa.
Dzięki niej zwiększyć się może widoczność Twojego serwisu, a co za tym idzie – zwiększa się konwersja. Jeśli szukasz agencji SEO, jesteś w dobrym miejscu. Perfekcyjna znajomość tajników pozycjonowania stron oraz wieloletnie doświadczenie umożliwia osiągnięcie wysokich pozycji. Możesz również liczyć na widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania.
Wyszukiwarki internetowe, w tym Google, działają na bazie ściśle określonych algorytmów. Przeciętny człowiek nie będzie wiedział, jakie to są algorytmy i na czym polegają. My, jako agencja SEO, która codziennie ma z nimi styczność, możemy zastosować niektóre elementy w kodzie tworzonej strony internetowej. Dzięki temu, Twój serwis będzie lepiej widoczny i przyjazny dla wyszukiwarek, co pozwoli pozyskiwać klientów. Nasi eksperci już od lat pracują przy profesjonalnym pozycjonowaniu stron.