Agencja SEO SEO Light

Pozycjonowanie stron Warszawa

Decydując się na naszą pomoc, możesz mieć pewność, że stosujemy jedynie etyczne metody pozycjonowania, dzięki którym możesz liczyć na oczekiwane rezultaty i długofalowe efekty. Nie możemy obiecać, iż efekty przyjdą ekspresowo, ponieważ nie jesteśmy magikami, jednak dajemy gwarancję, iż Twoja strona znajdzie się w doskonałych rękach wykwalifikowanych specjalistów. Możemy też zapewnić, że nasze działania nie doprowadzą do kar ze strony wyszukiwarek, takich jak bany czy filtry.

    Przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę

    Zaznacz co Cię interesuje:

    Zostaw swoje dane:

    SEO

    Nasza Oferta Ecommerce

    Oferta SEO Light

    SEO Light to agencja SEO, która z profesjonalizmem i zaangażowaniem świadczy usługi dotyczące pozycjonowania stron WWW. Działamy od wielu lat na rynku, dzięki czemu zdołaliśmy nabrać odpowiedniego doświadczenia oraz licznych pozytywnych opinii od Klientów, z którymi mogliśmy współpracować. Wpłynęliśmy rewelacyjnie na rozwój wielu prowadzonych działalności w siebie, a także na pomnożenie zysków przez Klientów. Staramy się, aby przeznaczone na pozycjonowanie fundusze w szybkim tempie stały się dobrą inwestycją w przyszłość.
    Jak powszechnie wiadomo, wyszukiwarki internetowe, w tym Google, działają na bazie ściśle określonych algorytmów. Przeciętny człowiek nie będzie wiedział, jakie to są algorytmy i na czym polegają. My, jako agencja, która codziennie ma z nimi styczność, możemy zastosować niektóre elementy w kodzie tworzonej strony. Dzięki temu, Twój serwis może stać się znacznie lepiej widoczny i przyjazny dla wyszukiwarek.

    Poznaj nas

    Agencja SEO Light w liczbach

    3

    Specjalistów SEO

    13

    Lat doświadczenia SEO

    15000

    Monitorowanych fraz

    47

    Zadowolonych klientów

    klawiatura

    Pozycjonowanie stron Warszawa

    Od dekady zajmujemy się marketingiem internetowym i chcemy być najlepszymi w naszym fachu. Zmierzamy do tego celu poprzez nieustanne szkolenia, uczestnictwo w wartościowych kursach oraz konferencjach. Pozycjonowanie stron, płatne kampanie reklamowe i inne działania nie są nam obce. Osiągamy bardzo zadowalające wyniki i staramy się, by z czasem były one jeszcze lepsze. Korzystamy ze zdobywanej wiedzy z zakresu analityki internetowej, a ponadto stosujemy tylko te działania, które cechują się wysoką jakością.

    nasz zespół

    Pozycjonowanie stron internetowych to źródło wielu możliwości

    Główną zaletą pozycjonowanie jest to, że można rozwinąć cały biznes w wielu różnorodnych obszarach. Nasza agencja jest w stanie sprawić, że Twoja witryna będzie miała znacznie lepszą widoczność w Google, a dzięki temu jest w stanie dotrzeć do większej liczby nowych klientów.

    koncepcja

    SEO wpływa na budowanie świadomości marki

    Działania naszej agencji nastawione są na to, by Twoja witryna osiągnęła znacznie lepsze wyniki wyszukiwania. Dzięki temu Twoja marka stanie się bardziej wiarygodna. Ponadto, skutecznie wzbudzi wśród nowych klientów. Jeśli Twoja strona pojawi się w wynikach wyszukiwania pod kilkoma frazami kluczowymi, nie tylko jedną, na pewno pozyskasz tym samym większą liczbę klientów. Dzieje się tak, ponieważ spora liczba użytkowników naprawdę ufa wyszukiwarce Google.

      Przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę

      Zaznacz co Cię interesuje:

      Zostaw swoje dane:

      Jak możemy pomóc rozwijać Twój biznes?

      Nasz zespół jest otwarty na potrzeby Klientów, a dzięki nabytym umiejętnościom jesteśmy w stanie wprowadzić w życie wiele oryginalnych pomysłów. Tworzone przez naszą agencję SEO Light projekty staramy się wpasować w dotychczas prowadzone działania i w potrzeby klientów, przy jednoczesnym zachowaniu indywidualizmu.

      Posiadamy 10-letnie doświadczenie w marketingu internetowym

      Dowiedz się więcej o SEO i naszej ofercie

      Zastanawiasz się, czym jest pozycjonowanie strony internetowej? Obecnie, kiedy sieć internetowa ma tak ogromne znaczenie dla indywidualnych użytkowników oraz przedsiębiorców, pozycjonowanie stanowi nieodłączny element dobrze opracowanej strategii marketingowej każdego biznesu. Choć sam proces dla wielu osób wydaje się bardzo skomplikowany, wystarczy liznąć nieco wiedzy, a wszystkie elementy pięknie ułożą się w logiczną całość. Proces pozycjonowania strony ma na celu uzyskanie najlepszego, jak najwyższego miejsca w wynikach wyszukiwania. Im wyżej znajdzie się link prowadzący do Twojej strony internetowej, tym większa szansa, że użytkownik na nią wejdzie i skorzysta z Twojego asortymentu lub oferty usług. Wyniki wyszukiwania wyświetlają się dopiero w momencie, kiedy konkretny użytkownik wpisze w wyszukiwarce zapytanie. Po naciśnięciu żądania wyszukiwania, na pierwszej stronie wyszukiwarki ukazują się wyniki. W przypadku Google, jak i innych wyszukiwarek, każda strona to ok. 10 wyników, czyli linków do poszczególnych stron, które odpowiadają na to zapytanie. Jednak, jak pokazuje doświadczenie, spora liczba użytkowników korzysta jedynie z pierwszej strony, a więc z pierwszych dziesięciu wyników. Nic więc dziwnego, że lista ta nazywana jest TOP10 i każdy przedsiębiorca chce, aby strona jego firmy się tam znalazła. TOP10 jest podstawowym celem osób, które na co dzień zajmują się pozycjonowaniem stron. Podsumowując powyższy akapit: wpisanie zapytania w wyszukiwarce, pojawia się lista odnośników do konkretnych stron internetowych. Zdecydowana większość użytkowników, którzy w ten sposób szukają odpowiedzi na pytania, produktów lub usług, najczęściej zwracają uwagę na pierwsze dziesięć wyników, czyli linki ukazane na pierwszej stronie wyszukiwarki. Mało kto zagląda dalej – na drugą i kolejną stronę z linkami. Z tego właśnie powodu pozycjonowanie jest tak potrzebne – wykwalifikowany pozycjoner może sprawić, że Twoja strona internetowa bądź sklep pojawi się na najwyższym miejscu w wyszukiwarce. Pozycjonowanie opiera się na kilku podstawowych terminach i narzędziach. Jednym z najczęściej słyszanych terminów obok pozycjonowania jest SEO. Sformułowanie to pochodzi z języka angielskiego i oznacza Search Engine Optimization, co po polsku da się przetłumaczyć na optymalizację stron dla wyszukiwarek internetowych. Dlaczego SEO jest tak ściśle połączone z pozycjonowaniem? Ponieważ optymalizacja jest niezwykle skuteczną metodą. Korzystają z niej profesjonaliści, którzy chcą dostosować stronę i profil linków przychodzących względem czynników znanych powszechnie. To one mają realny wpływ na to, jak prezentują się rankingi wyszukiwarek. Proces optymalizacji jest pracochłonny i długotrwały. Po zakończeniu pewnego etapu prac, zwykle przychodzi czas na testy. Warto zrobić to kilkukrotnie, aby wypracować jak najlepsze rozwiązania dla danej strony, które zapewnią stabilne oraz bardzo wysokiej pozycje w wyszukiwarce.

      Każdy użytkownik Internetu, sieci i wyszukiwarek wie, jak prezentuje się obecnie pierwsza strona wyszukiwarki. Po wpisaniu zapytania, najwyżej pojawiają się płatne reklamy tekstowe (linki sponsorowane – Google Ads. Po prawej stronie jest miejsce na kolejne płatne reklamy, tym razem produktowe. Poniżej płatnych reklam znajdują się wyniki wyszukiwania, które są w pełni naturalne, czyli przez nikogo nieopłacone. Oczywiście, pierwsza strona wyszukiwarki może się nieco różnić, wszystko zależy od zapytania, jednak tak przedstawia się mniej więcej każda z nich.

      Klikalność poszczególnych stron – jak się prezentuje? Takie pytanie napewno zagościło w głowie przedsiębiorcy, który z jednej strony chce wypromować swoją firmę, chce, by jego strona znalazłą się wysoko, jednak nie ma pewności, na ile to faktycznie przełoży się na wejścia w witrynę. Otóż, poniżej przedstawiamy, jaki wpływ na klikalność ma miejsce na liście. Dotyczy to zarówno wyników, jakie uzyskały strony otwarte na urządzeniach mobilnych i komputerach. Dane pozyskiwane są z Advanced Web Ranking. Pochodzą z maja bieżącego roku i ukazują współczynnik klikalności, który określany jest jako CTR (%) dla konkretnej pozycji. Strony, które wyświetlane są w wynikach wyszukiwania Google, nieustannie przechodzą zmiany. Jedne są mniejsze, inne większe. Ponadto sama wyszukiwarka Google pracuje niezmiennie nad sobą i swoim algorytmem. Zmiany dotyczą wygląduu, wyników nastawionych na konkretne frazy czy też algorytmu. Klikalność także się zmienia. To, co jest tutaj najważniejsze, to pierwsze trzy pozycje – linki do stron na pozycjach 1, 2 oraz 3. To one posiadają najwyższe wskaźniki CTR. Warto więc pracować nad tym, aby Twoja strona ukazała się na jednym z tych trzech miejsc.

      Masz dane, które uwzględniają klikalność wyników oraz ilość użytkowników? Jeśli tak, na pewno doszło do Ciebie, jak istotną i ważną rolę w sieci pełni wyszukiwarka Google. Ma ogromny zasięg, co możemy wykorzystać dla swoich celów i korzyści. Ponadto, przedstawione dane są bardzo wymowne, dzięki czemu każdy przedsiębiorca może sobie uświadomić, że znalezienie się na pierwszych miejscach w wynikach jest naprawdę opłacalne i może przynieść niebywały zysk. Jak jednak dokonać tego skutecznie? Czy pozycjonowanie wystarczy? Z pewnością każdy, komu zamarzy się skuteczne pozycjonowanie, musi wiedzieć na samym początku, iż jest to proces długotrwały, czaso- i pracochłonny. Nie ma tutaj dróg na skróty. Pozycjonowanie to szereg działań, które wykonuje się praktycznie jednocześnie. Chodzi oczywiście o działania z zakresu optymalizacji, rozbudowy strony pod kątem merytorycznej i jakościowej treści, ale również pozyskiwania wartościowych odnośników. Wszystkie czynności, które zostały wymienione powyżej, to kwestia dobrej organizacji, wiedzy, doświadczenia, ale również mnóstwa poświęconego czasu i nakładu pracy. Punktem wyjścia dla wielu może być konkurencja – ich działania, frazy przez nich użyte oraz ilość pracy, jaka została włożona w pozycjonowanie strony. Już na samym początku warto podkreślić, iż niektóre branże są łatwiejsze, inne trudniejsze. Chodzi tutaj oczywiście o wybicie się na pozycje znajdujące się na pierwszej stronie. Z pewnością ciężko będzie zdobyć miejsce w TOP10, jeśli znajdują się tam witryny z określoną historią, wieloletnimi działaniami z zakresu pozycjonowania oraz sporym nakładem pieniężnym, który gwarantuje, iż strona dawno wyprzedziła konkurencję oraz stale utrzymuje się na fotelu lidera. Decydując się na konkretny biznes, trzeba wziąć pod uwagę, czy jest to branża popularna, czy jednak niszowa. Wypromowanie strony z niszowej branży będzie łatwiejsze, właściciel poniesie mniej wydatków, jednak ruch i sprzedaż również będą nieco niższe. Kwestią istotną jest tutaj po prostu mniejsze zainteresowanie daną tematyką. Przykładem jest chociażby wędkarstwo – bardzo mało osób interesuje się tym w porównaniu z motoryzacją. Nawet jeśli sklep z akcesoriami wędkarskimi będzie łatwiej wypromować, zysk i tak będzie mniejszy, niż w przypadku sklepu motoryzacyjnego.

      Jedną z dobrych rzeczy, z której obecnie korzysta dzisiaj praktycznie każdy, jest Internet, a dokładniej – wyszukiwarki. Niebywała ilość użytkowników, którzy na co dzień wpisują do wyszukiwarki swoja zapytania to również jedno z najlepszych źródeł ruchu organicznego, czyli naturalnego. Nie warto więc, w procesie pozycjonowania, tracić całkowicie głowy i wydawać ogromnej puli pieniędzy. Warto zainwestować nieco mniej i cierpliwie czekać na wyniki. Zwrot z inwestycji na pewno nastąpi, jednak pozycjonowanie to maraton, nie sprint. Dla wielu osób, dla użytkowników wyszukiwarka Google stanowi wyrocznię. Jest największą wyszukiwarką, jaka istnieje na świecie, a ponadto najpopularniejszą. Nic więc dziwnego w tym, że każdy przedsiębiorca chce, aby to właśnie jego witryna znalazła się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania, a najlepiej na pierwszym z trzech miejsc. Kolejność pojawienia się podstrony nie jest przypadkowa. Tutaj ogromną rolę odgrywa ranking w Google. Ustalany jest na bazie jednoznacznych i mierzalnych czynników. Algorytm odpowiada za ułożenie listy. Dlatego też, pod uwagę brane są czynniki, które można przypisać do danego adresu WWW. Co ciekawe i ważne dla wielu firm – czynnik może mieć wydźwięk pozytywny, jak i negatywny.

      Na pozycję w wynikach wyszukiwania mają wpływ dwa typy czynników. Pierwszy z nich to czynniki on-site, czyli ocena jakości samej witryny. Drugi typ to czynniki off-site, czyli ocena popularności. Jakie elementy zaliczymy do czynników on-site? Przede wszystkim rolę odgrywa: • ilość treści na stronie, • właściwe przekierowanie 301 i pokazanie domeny pod jednym adresem, • unikalność treści w serwisie, • poprawna implementacja meta tagów (meta title, meta description), • optymalizacja kodu HTML, • regularna aktualizacja strony WWW, • występowanie w odpowiedniej ilości fraz kluczowych w nagłówkach H1 oraz w treści, • tempo ładowania strony (im szybsze, tym lepsze) Odnośniki kierujące z innych stron internetowych do naszej to główne czynniki off-site. Na co jeszcze warto zwracać uwagę pozyskując backlinki? • na obecność strony w Social Mediach, • wiek domeny, z której pozyskuje się linki, • ruch na stronie linkującej, czyli jej popularność, a także ilość odwiedzających ją użytkowników Na co warto zwrócić uwagę, pozyskując backlinki? Ważne jest, by stawiać na strony, które mają wyższą jakość niż na te, które cechują się niską jakością. Lepiej jest mieć mniej dobrych linków, niż dużo kiepskiej jakości.

      Do jednych z najważniejszych, najbardziej istotnych elementów pozycjonowania należą słowa kluczowe. Jeśli chcesz, aby na Twojej stronie pojawiły się wyłącznie prawidłowo wybrane, warto się ograniczyć do słów, które: • wyszukiwane są przez użytkowników, • nie są za bardzo ogólne – ta zasada uzależniona jest od branży, • mają bardzo silne powiązania z treścią na Twojej witrynie i z ofertą, którą prezentujesz O czym warto pamiętać? Przede wszystkim nie należy skupiać się na słowach kluczowych, które nie są wyszukiwane, a na tych, które faktycznie są wpisywane w wyszukiwarkę. Tylko to zagwarantuje Ci duży ruch na stronie, co jest Twoim celem. Decydując się na konkretne frazy, korzystaj z Keyword Plannera, który pokazuje, które frazy kluczowe są w stanie generować ruch, a które nie. Oczywiście, jak każde narzędzie, Keyword Planner również może się mylić, jednak nie następuje to często. Warto więc podchodzić do dobierania słów kluczowych odpowiedzialnie i starannie. Wiąże się to bowiem z ogromem pracy i wydanymi pieniędzmi. Jeśli słowa będą słabe, ich pozycjonowanie będzie stratą pieniędzy i cennego czasu. Słabe słowa mają bowiem małe szanse na konwersję, podobnie jak zbyt ogólne. Obecnie, kiedy tak wiele informacji jest dostępnych dla każdego, nikt nie ma zbyt wielkiego problemu z tym, aby w sieci znaleźć interesujący go produkt czy usługę. W przypadku wielu branż nie działają więc ogólne frazy kluczowe – nie dość, że są one bardzo trudne do wypozycjonowania, to dodatkowo posiadają bardzo silną konkurencję, jest niezwykle ciężko znaleźć się w TOP10, a ponadto mają znikomy potencjał. Dobry przykład: szukając perfum damskich nie wpiszemy w wyszukiwarkę słowa “perfumy”, ponieważ ukaże nam się zbyt obszerna lista i nadal nie będziemy wiedzieć, gdzie znaleźć to, co nas interesuje. Całkiem inaczej sytuacja ma się w momencie, kiedy w wyszukiwarkę wpiszesz hasło “perfumy damskie Davidoff Cool Water”. Wtedy na liście pokażą się tylko te strony, które stricte odpowiadają na Twoje zapytanie. Wyników będzie wtedy znacznie mniej, znacznie więcej będzie stron, które posiadają ten produkt i znacznie większe okaże się prawdopodobieństwo, że użytkownik szukający właśnie tego produktu wejdzie na Twoją stronę i u Ciebie dokona zakupu.

      Dobór trafnych słów kluczowych jest istotny – bardzo i należy o tym często wspominać. Jednak jak wybrać te najwłaściwsze słowa? Czy warto pozycjonować stronę skupiając się na frazach uchodzących za najtrudniejsze? A może znacznie lepszym wyborem jest pozycjonować frazy longtail? Jakie efekty da skupienie się na konkretnych frazach produktowych? Zanim podejmiesz decyzję odnośnie fraz, warto wpierw rozważyć zagadnienia: • jak prezentuje się strona pod względem linków przychodzących (czy można je nazwać neutralnymi, a może za bardzo przypominają spam)? • jak dużą konkurencję masz (jakościowo i ilościowo oraz pod kątem linków przychodzących)? • czy Twoja branża jest otwarta na frazy long tail, czyli tzw na długi ogon i czy są wyszukiwane? • czy możesz pochwalić się rozbudowanym asortymentem? A może oferujesz jedną usługę lub jeden produkt? • czy Twoja branża ma potencjał do tworzenia treści? Czy użytkownicy wykazują chęć zgłębiania merytorycznej treści? Dokładna analiza odpowiedzi na powyższe pytania pozwoli na dobór idealnych słów kluczowych. Dobrze byłoby, gdyby do Twojej strony prowadziła spora ilość naturalnych odnośników. W sytuacji, kiedy konkurencja nie wyprzedza Cię na tym konkretnym polu, jest szansa na skorzystanie z pozycjonowania fraz trudnych oraz longtail. Z pewnością, strategia długiego ogona nie ma najmniejszego sensu, jeśli Twój biznes opiera się na jednej usłudze czy kilku niewielkich produktach, bez szans na kontynuację czy poszerzenie oferty. Ponadto, longtail nie ma sensu w momencie, kiedy nie widać zainteresowania eksperckimi treściami. Na pewno będzie to mieć miejsce w przypadku zakładu pogrzebowego – ciężko jest sobie wyobrazić, aby konkretny zakład pisał bloga na temat swojej pracy.

      Ostatnie pytanie – czy warto pozycjonować – uważane jest obecnie za retoryczne. Aż 90% użytkowników korzysta z wyszukiwarek, z czego w większości jest to wyszukiwarka Google. Pełnią one kluczową rolę, dlatego tak wiele przedsiębiorstw decyduje się na pozycjonowanie – aby zachęcić użytkowników do wejścia na stronę, aby stali klienci nie zapomnieli o firmie. Badania pokazują, że aż 53% wejść na stronę to kwestia wyszukania konkretnej frazy w wyszukiwarce. Jest to bardzo duży procent, dlatego pozycjonowanie jest wręcz nieodzowne. Klienci z większości trafiają na Twoją stronę dzięki Google. Najczęściej wybieranym linkiem przez klienta jest ten, który znajduje się na pierwszej stronie, w TOP10. W badaniu aż 93% ankietowanych potwierdziło, iż odwiedziny z wyszukiwarki są bardziej rentowne. Warto tutaj podkreślić, że elementem, który gra poważną rolę w pozycjonowaniu jest analityka internetowa. Dzięki niej zwiększyć się może widoczność Twojego serwisu, a co za tym idzie – zwiększa się konwersja.

       

      Pozycjonujemy lokalnie w woj. mazowiecki w miastach: Białobrzegi, Bieżuń, Brok, Cegłów, Chorzele, Czerwińsk nad Wisłą, Drobin, Gąbin, Glinojeck, Halinów, Iłża, Jedlnia-Letnisko, Kałuszyn, Kosów Lacki, Lipsko, Lubowidz, Łaskarzew, Łochów, Łosice, Mogielnica, Mordy, Mrozy, Mszczonów, Myszyniec, Nasielsk, Nowe Miasto, Nowe Miasto nad Pilicą, Pilawa, Podkowa Leśna, Przysucha, Raciąż, Różan, Sanniki, Serock, Skaryszew, Sochocin, Solec nad Wisłą, Tarczyn, Tłuszcz, Wiskitki, Wyszogród, Wyśmierzyce, Zakroczym, Zwoleń, Żelechów, Żuromin.